Saturday, October 28, 2006

Quote of the Week

I'm walking upstairs, once again avoiding the two baskets full of unfolded laundry in the living room. I yell to Hubby, "Hey, why don't you make yourself useful and fold this laundry!"

His witty reply:
"I don't want to take away your job security!"

16 comments:

Ramblin Rose said...

LMAO!!!!! Way too funny!!!!


RR

Drew Blackstone said...

to which you should have replied: "Do you REALLY want to go through the trouble of replacing me?"

Karen said...

Ouch, that hurts, doesn't it? But it raises an excellent question. WHY do the hubbies never think of this?

Stopping by to say hello. Hello.

Rashenbo said...

LOL, I love Drew's response. My husband must be allergic to laundry... about the only thing he will willingly do is transfer a load from the washer to the dryer.

Amanda Brice said...

Ouch!

Manic Mom said...

Love Drew's comment! See, the funny thing here is I DO know my place in the house. Hubby does so much, and you're hearing this here first folks, I am kinda a slacker... shhhhhh. The laundry is 98% my job. He, however, does about 30% of it without even being asked just cuz I leave it out and it bugs the hell out of him to see it out!

So, I was making the original joke by telling him to fold it!

BTW, it's stiiiiiillll sitting there, unfolded! And more dirty stuff is piling up!

TTQ said...

My husbands idea of doing the laundry is adding soap and turning on the washer. And finishing the laundry consists of turning the dryer on until the clothes he wants to wear are wrinkle free and dry.
that's it.

Frannie Farmer said...

OMG .. that is soo something Mr. Farmer would say - or even one of the brood for that matter. Y'all are quick at Manic's house!

1 plus twins said...

that was too damn funny!

Karitown said...

Manic, we are soooooo much alike. For the first two years of our marriage, he worked, cooked, cleaned, did laundry, etc. I went to college all day, waitressed all night, and did nothing else. After I graduated, took on some of the duties, but not much. Then had baby number one, no longer worked or went to school, and still didn't do much. He finally asked, "Honey, you ever gonna cook?" Well, now I do it all, but not very well. And I still slack on a lot of things, which he finally does cuz he can't stand it anymore. He only complains a little, and I just tell him, "After 4 kids and 18 years of marriage, I don't think you married me for my cooking."

Hotwire said...

he might be my hero...

Bina said...

Love drew's response as well. I didn't do my husbands laundry for a week, and considering he wears 2 or 3 outfits a day, it piles up. He even said, "So, I noticed you didn't do any of MY laundry with the rest." Well, I finally did this weekend. All four loads of it. He knew I'd get tired of looking at it!

Trish Ryan said...

You and your hubby crack me up. You are SO invited to my imaginary online dinner party!!!

Andie said...

OMG that is hilarious.

Nancy French said...

:)

Brony said...

The things men say.