Wednesday, January 10, 2007

Shhhhhh....

Real quiet now, because I think if I say it out loud I might just completely freak out:

I have an agent!

39 comments:

Anonymous said...

WOO HOO!!!! I'm freaking out for you! Details, details, we want details! So happy for you!

KJ said...

Oh my gosh oh my gosh...I'm SO GLAD I CHECKED IN! This is fabulous!

Swishy said...

You KNOW how I feel about this!!! YAYYY Manic! You rock! You are the most talented, fabulous BBFF EVER!

Kelli in the Mirror said...

AWESOME!!

Drew Blackstone said...

Wanna share?

You are so my hero right now. Just don't forget the little people.

Frannie Farmer said...

Yahhhhoooooo! I am shouting from the rooftop. Ok, well I'm not but only because it's effing snowing here again .. but I am thrilled for you and I CAN NOT WAIT to read your book.

Oh yeah, and what Drew said .. don't forget us little guys :)

The Cat said...

Well done. That's very cool !!

cubmommy said...

That is awesome!!!!

Oh, The Joys said...

Great news!

kara said...

holy crapola. WONDERFUL NEWS!!

Amie Stuart said...

Congratulations!!!!!!!! that's fabulous!

Anonymous said...

WAY TO GO!!!
Appletinis for all!

~mw

Gina said...

Way to go ! You SO deserve it...

g.

Kim Stagliano said...

Yeah baby! I am so happy for you! Hard work DOES pay off. Good luck selling the MS!

Lori said...

Tell us more, tell us more.

Lori said...

Oh yeah, and CONGRATULATIONS!

Manic Mom said...

Hi guys--thank you! thank you! I am so excited about this. But I'm trying to look at it very humbly, and know that it is just another hoop that I've jumped through in this publishing industry.

However, I am VERY happy with the hoop who has chosen me and I of her!

Will be updating my homepage soon with more info at www.stephanieelliot.com

Thanks so much for all the congrats and for being happy for me! I know there are many of you who read and post who will get there too!

And Amie--HOT BOOK COVER! Yowza!

kim said...

Woooohooooo!

Barbie Jo said...

Happy Dance!!!! What's that saying: "good things come to those who wait". We want to hear of a sale soon!!!!

Iris said...

WOOOOOO HOOOOOOO, that is awesome!

Trish Ryan said...

YAAAAAAYYYYYY!!!! Omigosh, I am SO excited for you.
I'm not surprised, because your writing is funny and fabulous.

I'm clearing a place on my bookshelf for your book!!!

domestic_valerie said...

Yip!! Yip!! YIPPIEEEEEE!!!!!!

We don't have to be quiet over here!!!

Andie said...

congrats!

Trish said...

GET AWAAAAAAYYYY!!!

Woo hooo

Manic Mom said...

Trish--you have me laughing!

Where do you want me to go? Or is Get Away kinda like GET OUT!!??!?!

Amie Stuart said...

LOL Thanks hon...I Love it. And congrats again!

ramblin rose said...

Hey dont forget your tim tam aussie mate....

Many congrats I'm so excited for you.....

Now I'll have to send a case of tim tams for ya....

violetvirus said...

Why did I check your blog way too late...anywho...CONGRATULATIONS!!!one step closer now...so happy for you over here! :D

Eileen said...

It was time someone- other than us recognized your genius.

Manic Mom said...

Thanks so much guys. I think it's starting to sink in a little.

I don't think I'm going to go into details on Manic, but there's a little bit more info posted on:
www.stephanieelliot.com

Thanks again!

Manic Mom said...

Oh, and Drew, it's heroine, not hero. Had we not had this discussion some months ago?

Duh.

BTW, what's YOUR agent scoop?

MQ said...

Wow! I leave for a few months and you get all official on me :)

congrats!!!

Kellie said...

CONGRATS!!!!!!!!!!!!!

Shannon McKelden said...

Way to go, Stephanie! I'm sooo happy for you!
Shannon

dating dummy said...

YAHOOOO! Congratulations MM! If I could do backflips I would, but instead I'd probably just end up flat on the floor on my face.

Great numbers for the workout this week MM! You're gonna have to change your name to Hot Momma with numbers like that. :)

And thanks for the nice words about the press release. I made sure to answer all your questions on the comment page.

Trish said...

Get Away = Get Out

eatmisery said...

Congrats on getting an agent! That's wonderful news!

Colorado Writer said...

Moldy Cheetos and Holy Mojitos! I am thrilled for you! An agent is HUGE! See...I didn't check in for a week and look what I missed! Here's to a quick and big sale!

Manic Mom said...

Thanks everyone. And if this is not THE FUNNIEST THING I'VE EVER READ:

Moldy Cheetos and Holy Mojitos

HILARIOUS!